Burdur Valiliği
Burdur Valiliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
Burdur Valiliği
Burdur Valiliği
Başvurular İçin İstenen Belgeler

Gerçek/Tüzel Kişi ve Kamu Kurumları için doldurulması gereken tabloyu indirmek için tıklayınız.

Doldurulması gereken taahhütname belgesini indirmek için tıklayınız.

 

ÇED MUAFİYETİ İÇİN İSTENEN BELGELER;

1. Mülkiyete İlişkin Belge

2. Proje Özeti (Tesisin faaliyeti ayrıntılı açıklanmalı)

3. Kapasite raporu

4. ÇED Başvuru Tablosu

5. Taahhütname

6. Evsel ve/veya Endüstriyel Atıksuyun Bertarafına İlişkin Belge (Kanalizasyon Bağlantı Belgesi /Fosseptik Detay Planı, Vidanjör Makbuzu)

GÜNEŞ ENERJİ SANTRALİ ÇED MUAFİYET BAŞVURULARINDA İSTENEN BELGELER:

  1. İl Müdürlüğümüzden onaylı Çevre Düzeni Planı, Açıklama Raporu ve Plan Hükümleri

  2. Başvuru sahibine ait imza sirküleri

  3. Proje alanının mülkiyetine ilişkin belgeler (Tapu, kira sözleşmesi vb.)

  4. Burdur Tarım ve Orman İl Müdürlüğü uygunluk görüşü

  5. Taahhütname

  6. Aplikasyon Krokisi

  7. ÇED Başvuru Tablosu

ÇED GÖRÜŞÜNÜN GEÇERLİLİĞİ İLE İLGİLİ BAŞVURULARDA İSTENEN BELGELER;

  1. ÇED Görüş Yazısı

  2. Kapasite Raporları /MAPEG e sunulan İşletme Faaliyet Bilgi Formları (ÇED Görüş yazısı tarihinden görüş istenen tarihe kadar )

ÇEVRE İZNİ GÖRÜŞLERİNDE;

  1. ÇED görüşü

  2. Proje Özeti (Tesisin faaliyeti ayrıntılı açıklanmalı/ ısıl güç, kullanılan yakıt türü makine ekipmanların kullanım amaçları detaylandırılmalı)

  3. Kapasite Raporu

  4. Atıksuyun Bertarafına İlişkin Belge (Kanalizasyon Bağlantı Belgesi / Fosseptik Detay Planı, Vidanjör Makbuzu)

PROJE SAHİBİ DEĞİŞİKLİĞİ BAŞVURULARINDA İSTENEN BELGELER;

  1. ÇED Belgesi

  2. Devir Sözleşmesi

  3. Taahhütname

  4. İşletme Ruhsatı

  5. Ticaret Sicil Gazetesi

  6. İmza Sirküleri

TKDK AB STANDARTLARINA UYGUNLUK BELGESİ BAŞVURULARINDA İSTENEN EVRAKLAR:

  1. ÇED Yönetmeliği kapsamında alınan görüş yazısı

  2. Fosseptik detay planı/Kanalizasyon bağlantı yazısı.

  3. Alanın mülkiyetini gösteren belge

  4. Taahhütname

  5. Genel vaziyet planı (gübre çukuru, fosseptik/atıksu arıtma tesisi alanı belirtilecek)

VAZİYET PLANI DEĞİŞİKLİĞİ BAŞVURULARINDA İSTENEN BELGELER;

  1. ÇED Yönetmeliği kapsamında alınan görüş yazısı

  2. Mevcut Vaziyet Planı (1 nüsha)

  3. Yeni Vaziyet Planı (2 nüsha)

  4. İşletme Ruhsatı

Tüm iş ve işlemlerde yetki belgesi, imza sirküleri ile vekaleten yapılan işlemlerde vekaletname ve vekile ait imza sirkülerinin sunulması gerekmektedir.